2025-02-17
InicioAcción PolíticaBizitzaren garestitzea salatu eta gure aldarriak kaleratu ditugu Baionan

Bizitzaren garestitzea salatu eta gure aldarriak kaleratu ditugu Baionan

Greba eguna egin dugu Ipar Euskal Herrian, soldaten igoera eskatzeko, bizitzaren garestitzearen aurrean. Hainbat sektoreko langileek egin dute bat mobilizazio egunarekin, eta LAB sindikatua bertan izan da, Baionan egindako manifestazioan, mobilizazioen beharra nabarmentzeko eta Frantziako Gobernuaren erabakiak salatzeko. Hain zuzen ere, lan eta bizi duina aldarrikatu dugu, baita zerbitzu publikoen eta bertan erabakitzeko eskubidearen defentsa egin ere.

2.000 langile baino gehiago irten gara Baionako kaleetara, eta greba eskubidea defendatu dugu, langile klasearen borroka tresna gisa.

Hauek dira jendarteratu ditugun aldarri nagusiak:

-Gutxieneko soldata 1.663 eurora emendatzea berehala

-Lan sarien emendaketa orokorra

-30 orduko lan-astea

-Erretreta 60 urtetan

Hau guztia ahalbidetzeko, bertan erabaki dezagun eta aberastasunak bana ditzagun!

AZKEN ALBISTEAK | ÚLTIMAS NOTICIAS

LAB se moviliza en siete hospitales para reclamar la actualización de las listas de contratación de Osakidetza

El sindicato se ha concentrado ante los hospitales de Galdakao, Urduliz, Cruces, Basurto, Donostia, Txagorritxu y Santiago para denunciar que la dirección de Osakidetza lleva más de un año sin actualizar las listas de contratación temporal incumpliendo el actual protocolo de contratación.

Movilizaciones de trabajadoras y trabajadores de ENVISER por un convenio propio para los y las jardineras del Ayuntamiento de Gasteiz

La plantilla de ENVISER dio inicio ayer a una dinámica de movilizaciones a favor de reivindicar un convenio propio para los y las jardineras de la subcontrata del Ayuntamiento de Gasteiz.

LAB no acepta que la Ertzaintza ofrezca formación sobre violencia machista en Lurraldebus

LAB quiere señalar y denunciar lo siguiente en relación con el anuncio realizado por la Diputada de Movilidad de Gipuzkoa sobre que la Ertzaintza vaya a formar a conductores y conductoras de Lurraldebus en materia de violencia machista.