2024-04-19
InicioAcción PolíticaIndarkeria matxista kasuen kudeaketarako barne protokoloa ari gara aurkezten

Indarkeria matxista kasuen kudeaketarako barne protokoloa ari gara aurkezten

Indarkeria matxista kasuen kudeaketarako barne protokoloa aurkezten ari gara herrialdez herrialde, militantziaren aurrean. Gasteizen eta Donostian egindako aurkezpenen ondoren, urtarrilaren 20an eta 21ean Gernikan eta Iruñean egingo ditugu saioak, Bizkaiko eta Nafarroako kideei zuzenduta, hurrenez hurren. Klabe eraldatzaile eta erreparatzaileetan oinarrituta dago osatutako protokoloa, sindikatuaren estrategia feminista eta berau garatzeko martxan dugun Plan Feministaren logikaren baitako bitarteko gisa.

Donostiako aurkezpena.

Hain zuzen ere, gaurko errealitatetik abiaturik lagunduko digun tresna da, baliagarria eta praktikoa izateko xedearekin. LABen komunitatearen baitan eman daitezkeen indarkeria matxista kasuen aurrean, kudeaketa koherente eta kolektiboa gauzatzen lagunduko digu, baita prebentzioa, trebakuntza eta gogoeta kolektiboari heltzeko aukera eskaini ere.

AZKEN ALBISTEAK | ÚLTIMAS NOTICIAS

Tras la jornada de 24 horas realizaremos hoy un paro de dos horas en Ugao, convocado por los y las trabajadoras de la empresa...

La plantilla de Envases esta secundando una huelga que comenzó el 8 de Abril por el ERE que la multinacional presentó hace ya mas de un mes.

Firmamos un acuerdo que mejora las condiciones laborales en Haurreskolak

El acuerdo, que ya está en vigor, implica la prórroga de los contratos por producción, el procedimiento para ampliar la relación de puestos de trabajo y avances en la reducción de jornada por edad.

Denunciamos que la realización de horas extras en las villavesas en 2023 eliminó 16 puestos de trabajo

La sección sindical de LAB en el transporte urbano de la Comarca de Iruñea —denominado popularmente como ‘villavesas’ y gestionado actualmente por la empresa TCC— ha emitido una nota en la que explica y denuncia que la suma de las horas extras y complementarias realizadas en 2023 fue de 27.608 horas, una cantidad escandalosa que elimina 16 puestos de trabajo a jornada completa, lo que es totalmente contrario a la distribución equitativa del trabajo.