Donostia
10:30 Pio XII
Bilbo
11:00 Confebask
Iruñea
12:00 Gaztelu Plaza
Gasteiz
12:30 Ama Zuria
Donostia
10:30 Pio XII
Bilbo
11:00 Confebask
Iruñea
12:00 Gaztelu Plaza
Gasteiz
12:30 Ama Zuria
Un nuevo 28 de abril, Día Internacional de la Seguridad y Salud Laboral, llama a nuestra puerta, y la salud de los trabajadores y trabajadoras no sólo no ha mejorado en Euskal Herria, sino que se va deteriorando.
Segurtasunaren eta Lan Osasunaren nazioarteko eguna ate-joka daukagun honetan, LAB sindikatuak Euskal Herrian langileen osasun egoerak okerrera egin duela salatu du gaur prentsaurrean. Aurtengo apirilaren 28a langileriaren eskubideei egiten zaien eta langileen osasunaren narriadurari estutze berria ekarriko dion testuinguruan datorrela azpimarratu du, lan erreforma berriari erreferentzia eginez. Honekin batera, Hego Euskal Herrian izango diren ekimenen berri eman dute.
Hego Uribe-Arratia
Arrigorriaga, 13:00etan Argala plaza
Tolosa-Goierri
Tolosa, 12:00etan, Triangelu plaza.
Gasteiz-Lautada
Gasteiz, 12:30etan, Bilbo plaza.
Oarso-Bidasoa
Irun, 12:00etan, Mosku plaza.
Sakana-Larraun
Altsasu, 12:00etan, Foruen plaza.
Busturialdea-Lea Artibai
Lekeitio, 13:00etan Eskolapetik.
Gernika, 12:30etan Merkurio plaza.
Kosta-Urola
Azkoitia, 12:30etan Herriko plaza.
Debaldea
Eibar, 12:00etan, Unzaga plaza.
Donostia-Hernani
Donostia, 12:30etan Bulebarrean.
Iruñealdea-Pirineoak
Iruñea, 12:00etan Udal plaza.
Aiara
Laudio, 12:00etan, Lamuza plaza.
Durangaldea
Durango, 12:30etan, Txiki-Otaegi plaza.
Ezkerraldea
Sestao 12:00etan Las Llanas futbol zelaia.
Eskumaldea
Astrabudua, 12:00etan, Josu Murueta plaza.
Bilbo
Bilbo, 11:30etan, Zabalburu plaza.
Errioxa
Oion, 12:30etan, Plaza.
Erdialde Erribera
Lizarra 12:00etan Santiago plaza.
Tafalla 12:00etan Plazeta de las Pulgas.
Tutera, 12:00etan, Plaza de los Fueros.
Ipar Euskal Herria
Baiona, 10etan Reduit plaza.
Maule 11etan Gurutze Xurian
Hendaia 11.30etan "Champion" handian
MAIATZAREN LEHENEAN DENAK KARRIKARA !
Dans un contexte de changement et de crise, l’État français et le capital poursuivent leur politique de privatisation dans la logique du marché et du patronat et font peser le poids de la crise sur les travailleurs et travailleuses : dégradation des conditions de travail, diminution de la couverture sociale, augmentation de la pauvreté et réduction des droits du travail. Plus que jamais nous devons faire du 1er Mai une journée de lutte. Prendre part aux mobilisations de ce jour sera l’occasion d’exprimer notre refus de cette politique en faveur du capital et contre les droits des travailleurs et travailleuses. Face à cette offensive, le syndicat LAB organise plusieurs manifestations.
En este 28 de abril, Día Internacional de la Seguridad y la Salud Laboral, una vez más debemos denunciar el incumplimiento de los principios preventivos básicos por parte de las Empresas y la falta de interés de las Administraciones públicas responsables de garantizar que se cumplan.
Espainiako Polizia Nazionalak sekulako razzia poliziala burutu du gaur Iruñerrian martxoaren 29an egin zen Greba Orokor historikoan parte hartzea leporatzen dieten hainbat herritarren aurka. Razzia polizial honek orain arte utzi duen emaitza beldurgarria da: 13 herritar atxilotu dituzte, horietatik erdiak adin gutxikoak direlarik. Guztiei leporatzen dizkieten ustezko delituak “desorden publikoa” eragitea da. Une hauetan epailearen aurrean noiz deklaratuko duten zain daude.
El jueves catorce personas fueron detenidas en Iruñerria acusadas de "desórdenes" en la Huelga General. Diferentes agentes sociales y políticos se personaron en la Delegación del Gobierno para pedir explicaciones y no obtuvieron respuesta alegando que debian seguir los cauces normales para poder pedir una reunion con la Delegada del Gobierno.
Asimismo el sindicato LAB representó un juicio contra la patronal en los juzgados de Iruñea, lugar donde se celebró el juicio a los compañeros de LAB Berta y Oskar.
Jaurlaritzak heziketa berezian sindikatuekin erdietsitako aurre-akordioa errespeta dezan mobilizazio dinamika daramate aurrera LAB, ELA eta STEE-EILAS sindikatuak. Gaur Bilbon egingo dute protesta, 12.30etan Hezkuntza Delegaritza aurrean. Celaa Sailburuari emandako hitza errespetatzea exituko eta irailaren 14rarteko prozesua eta honek emandako aurre-akordioa abiapuntutzat hartuta mahai negoziatzailea deitzeko eskaera luzatuko diote.