2026-10-13
InicioAcción SocialEsplotazio mota guztiak salatu ditugu sindikatuko kideok, Mugak Zabalduz karabanaren bitartez

Esplotazio mota guztiak salatu ditugu sindikatuko kideok, Mugak Zabalduz karabanaren bitartez

Azken txanpan sartu da Mugak Zabalduz karabana. Uztailaren 14az geroztik, LABeko hainbat kide parte hartzen ari dira ekimenean. Esperientzia gogorra ari da izaten, etorkinek eta errefuxiatuek bizi duten egoera bertatik bertara ari direlako ezagutzen. LABeko ordezkarien hitzetan, "lankideok esplotazio mota guztiak salatu ditugu karabanan, eta langile klasea osatzen dugun subjektu guztiekin elkartasuna adierazi nahi dugu; izan zamaketari edo etxeko langile Melillan, jornalari Almerian, sexu langile munduko edozein mugatan edo migrante tenporero berotegietan, besteak beste".

Uztailaren 14an, Euskal Herritik Melillarantz abiatu zen Mugak Zabalduz karabana, etorkinek eta errefuxiatuek Hego Mugan pairatzen duten Giza Eskubideen urraketa sistematikoa salatzeko. Azken txanpan sartu da ekimena, eta Melillatik Andaluziara egin du gaur berriro jauzia. Hori gertatu baino lehenago, Melillako erdialdean performance bat egin dute, zamaketariak ere langile klase direla aldarrikatzeko. 

LABeko ordezkaritza bertan izan da, Euskal Herritik irten zenetik egin moduan, esplotazio mota guztiak salatzeko.
 

 

 

AZKEN ALBISTEAK | ÚLTIMAS NOTICIAS

El personal técnico y auxiliar de espectáculos y eventos de Nafarroa califica de éxito la huelga y exige un convenio digno

La huelga convocada hoy por el personal técnico y auxiliar de espectáculos y eventos de Nafarroa ha registrado un amplio seguimiento de los y las trabajadoras del sector, provocando la cancelación de varias actividades culturales. Entre ellas, figuran el espectáculo previsto en el Teatro Gayarre, la actuación de danza programada en la sala principal de Baluarte y una función en Civivox Pompelo. Además, las conferencias de Baluarte se han celebrado sin sonido ni iluminación.

Hoy, 12 de octubre, no tenemmos nada que celebrar

El sindicato LAB se planta todos los años ante los días festivos impuestos, además de reivindicar un calendario laboral propio para Euskal Herria. Con...

Pedimos que en el servicio de autobuses de Avanza los servicios especiales se retribuyan como corresponde a la plantilla

Al sindicato le parece muy bien que se quiera mejorar el servicio de transporte y facilitar los desplazamientos de la ciudadanía y de las y los viajeros. Los conductores y conductoras son las y los primeros interesados en que el servicio funcione correctamente y en atender las necesidades de las personas usuarias. Sin embargo, también creen que no es justo que cada nueva medida se haga contando siempre con el esfuerzo de los mismos.