2026-06-18
HomeIndustriaIndustria KimikoaLa plantilla de Cementos Lemona intensifica las movilizaciones

La plantilla de Cementos Lemona intensifica las movilizaciones

Las y los trabajadores de Cementos Lemona en la asamblea realizada esta tarde y ante los despidos de varios trabajadores como consecuencia de la aplicación del ERE, han tomado la decisión de iniciar a una huelga indefinida a partir del próximo 5 de diciembre.

El comité de Cementos Lemona (LAB y ELA) venía anunciando que en caso de que se diesen los despidos anunciados se iban a radicalizar las movilizaciones en forma de huelga indefinida. El Comité de Cementos Lemona, se ratifica en sus posturas de NO DESPIDOS en Cementos Lemona y su disposición a entablar una interlocución con la dirección de la empresa para dar salida a este conflicto.

Asimismo, los y las trabajadoras de Cementos Lemona se suman a las movilizaciones contra la destrucción de empleo que se están llevando a cabo en Euskal Herria y concluirán hoy con las manifestaciones convocadas en Bilbo, Gasteiz e Iruñea.

 

 

AZKEN ALBISTEAK | ÚLTIMAS NOTICIAS

Grebaren jarraipen masiboa Etxebarri-Ibiñako PEPSICOren botilaratze plantan

PEPSICOko langileak greba egiten ari dira gaur, enpresa batzordeak deituta, enpresa diziplina-araubidea gehiegikeriaz eta arbitrariotasunez erabiltzen ari dela salatzeko. Enpresa langileen aurkako politika zigortzailea gauzatzen...

LABetik exijitzen dugu lehenbailehen zuzendu dezatela familia-langileen soldaten finantzaketa

Nafarroako Gobernuko Eskubide Sozialetako Departamentuan eskaera aurkeztu ondoren, martxoan jaso genuen departamentuaren erantzuna, non esan baitziguten 48/2020 Foru Dekretuan jasotako familia-langileen finantzaketa-moduluen "azterketa" egingo zutela. Hiru hilabete geroago, oraindik ez dugu erantzunik jaso, eta oinarrizko gizarte-zerbitzuen kolektibo horrek konparaziozko bidegabekeria onartezina jasaten jarraitzen du.

Lanuztea Bizkaiko Foru Aldundian: 600 pertsona baino gehiago mobilizatu gara akordio eta hitzarmen berri baten alde eta telelanaren alde

Gaur, ekainak 17, Bizkaiko Foru Aldundiko langileek bi orduko lanuztea egin dute Langileen Batzordeak eta Enpresa Batzordeak deituta, ELA, LAB, UGT eta CCOO sindikatuen babesarekin.