Gaur jakin dugu Orioko INDO enpresako gidari bat hil dela bihotzekoak jota, Bartzelonan deskargatzen ari zenean. Heriotza honekin, gutxienez 51 langile dira istripuz edo istripuen ondorioz bere bizitza galdu dutenek urtea hasieratik Euskal Herrian. garraiolariak lan baldintza kaxkarretan lan egitera behartuak daude kasu gehienetan. Hauek eta honelako beste hainbat arrazoi dira lana modu seguru eta duinean egitea oztopatzen dutenak. Arazo hauek dira Administrazioak behin eta berriz izkutatzen saiatzen denak, beraien nahia garraio merkea lortzea baita, edozein preziotan.

Lehenik eta behin, LAB sindikatutik gure doluminak eta elkartasuna adierazi nahi dizkiogu hildako langileen langilearen senide eta gertukoei.

Heriotza honekin, gutxienez 51 langile dira istripuz edo istripuen ondorioz bere bizitza galdu dutenek urtea hasieratik
Euskal Herrian.

Garraioan ere lan baldintzak gero eta prekarioagoak dira. Garraiolariek ez daukate gaixotasun arrunt nahiz lanekoen aurrean babes egokirik askotan. Izan ere, gehienak langile autonomoak dira. Kasu honetan gainera, istripua Bartzelonan izanda, ez da estatistika ofizialetan azalduko.

Administrazioek beste aldera begiratzen dute, sektoreak bizi duen prekarietate egoeraren ezagun izan arren.

Askotan lana mantendu ahal izateko, kargatzaileen lanak egiten dituzte, kasu honetan bezala. Ezinezko ordutegiak dituzte, gehiegizko pisua duten kargak, prezio baxuak, lan egun luzeak… Lan baldintza kaxkarretan lan egitera behartuak daude kasu gehienetan. Hauek eta honelako beste hainbat arrazoi dira lana modu seguru eta duinean egitea oztopatzen dutenak. Arazo hauek dira Administrazioak behin eta berriz izkutatzen saiatzen denak, beraien nahia garraio merkea lortzea baita, edozein preziotan.

Horregatik guztiagatik, LABek dei egiten dugu datozen egunetan deituko den erantzunean parte hartzeko.