LABetik, zerbitzu horietan inprobisazioarekin amaitzea exijitzen dugu, eta herritarrei kalitatezko zerbitzu bat emateko, beharrezko baliabideak eta langileak jartzea eskatzen dugu.

Astelehenean, apirilaren 1ean, apirilaren 28ko hauteskunde orokorretarako mahaien zozketa zen. Araban, mundu guztiak jakin nahi zuen San Prudentzioko zubiaren bidaia bertan behera utzi behar zuen ala ez.

Komunikabideetan iragarri zen gai horri buruz informatuko zela aurrez aurre, gizarte-etxeetan.

Iragarpen horren ondorioz, pertsona askok jo zuten gizarte-etxeetara, langileek eurek baino lehenago lan hori zegokiela eta nola egin behar zuten jakin baino lehen.

Gainera, kontsulta sistema mantso, arkaiko eta ez-eraginkorra izan da da, eta, ondorioz, Herritarren Arretarako Bulegoen kolapsoa gertatu da, bulegoak ixteko orduan 30 lagunetik gorako ilarak zeuden, sistema erori zen eta ezin izan zitzaien informazioa eman bertaratutako pertsonei. Horren ondorioz, gainera, beste udal izapide batzuk geldituak geratu ziren (errolda, zergak, kirol-abonuak, etab.)

Administrazio elektronikoa non dagoen galdetzen diogu gure buruari. 11/2007 Legeak aitortzen duen bezala, edozein pertsonak eskubidea du Administrazioarekin harremanak nahi zuen kanala aukeratzeko. Nola da posible 2019an bi orduko ilara egin behar izatea hain erraza den izapide bat egiteko?

Bazekiten hauteskundeetako data Arabako zubi garrantzitsuenarekin batera zetorrela, beraz, aurreikuspen falta erabatekoa izan da, izapide erraz bat egiteko behar ez den kaosa sortuz, kanal elektroniko bat kudeatzea askoz eraginkorragoa izanik.

Beste behin ere, langileak izan dira beren profesionaltasunarekin udal aurreikuspen falta konpentsatu dutenak.